Dashboard


}

kebebelan aku;



4/01/2013 | 9:13 PTG | 0 comments
assalammualaikum
ustaz azhar idrus kate.....perempuan yang patut kita sayangi dengan bersungguh2 bukan lah yg begelar makwe....awek...girlperen...gewe..atau yg sepatut nye.... tapi ialah yang begelar ISTERI...:) haaa guys dengar tu...jgn mase bercinta je nak sayang banyak2...bila dh kawen anak dah 2 3 orang rase sayang tu dah hilang...bukan nak suh romentik bagai...cukup la diberi perhatian dan dihargai...ni tak bila isteri duk cite itu ini...begitu begini(memang lumrah org pompuan kan suke berceloteh) si suami buat dek je...yang kuar kat mulut mmmmm ye laaaa tapi mata tgk siaran bola...tak mase couple dulu...cite la ape pun anda(si suami)akan memberikan perhatian yang sepenuh nye(skema nye ayat) emmmm memang lumrah kot ^_^
p/s ; aku tak kate semua LELAKI macam tu tapi KEBANYAKAN nye lah o___0


Label: