Dashboard


}

kebebelan aku;



4/14/2013 | 3:40 PTG | 0 comments


                  

ni mak ngan abah aku...pak husin ngan cik normah...mereka ni lah insan yang paling aku sayang..sentiasa ada kat sisi aku saat aku sedang susah (ayat skema giler)
mak abah kakak sayang sangat kat mak n abah


                                               

haaaa...ni pulak adik aku yg bongsu comel kan die...mulut die becok sket die ni...nama die norhazlinda bt husin....sayang sgt2 kat die...........


                     
ni adik lelaki aku ...satu2 nye lelaki tunggal dlm kuarga aku...manja..mintak ape pun mesti dapat...maklum la anak tunggal lelaki..(jeles sebenar nye...huhuhu)...nama die norhussairi bin husin...yg kat sebelah die 2 bini die la...puan noraida..sweet couple

actualy ade sorang lg adik...tapi x de pic die...budak payah nk bergambar...nama die norhuslizawati bt husin...die ni kuat membebel..mmg kena tahan telinga la
ade je yg x kena 



ni je lah story psl kuarge aku
dieorg segala gala nye bg aku tanpa dieorg aku x leh hidup
i love my family