Dashboard


}

kebebelan aku;



4/06/2013 | 12:58 PG | 0 comments
6 april tarikh keramat agi aku..kerana ape?????
kerana aku telah dilahirkan didunia ini
terima kasih YA ALLAH
kerana aku yang terpilih....
aku bersyukur pada mu YA ALLAH
kerana sehingga hari ini aku masuh bernafas...
sehingga hari ini aku masih menikmati keindahan dunia
dan sehingga hari ini juga aku ada
disisi orang2 yang aku sayang
pada mak terima kasih sebab mak dah lahir kan orang
mak.....orang tau
betapa sakitnye saat melahir kan
orang dah rasa semua tu
masa tu terdetik di hati
"macam ni lah mak aku sakit masa lahir kan aku"
pengorbanan mak in sya allah
orng tak akan lupa
p/s : maaf ayat sentimental sket(br felling nk membace nye

Label: