Dashboard


}

kebebelan aku;



4/02/2013 | 12:12 PG | 0 comments
assalammualaikum


hati2lah makan roti canai kat kedai mamak ke...cafe ke x kiralah dimana jua...pastikan telur2 ayam dalam sarang nye dibasuh dulu...walaupun korang x oder roti telur sebagai santapan...tapi tangan si penguli roti canai akan memegang telur2 ayam itu...dan menyambung membuat roti...bayangkan sebiji telur ayam tu penuh najis2 yg hanye dilap2 je kadang ade yang x lap pun (sambil membayangkan)....kemudian korang sama2 berkenduri makan dgn kawan2 korang....moral off the story: sebelum korang memasak di dapur korang...pasti kan telur2 ayam tu korang basuh sesuci cuci nye O_-

Label: